Gå til innhold

Noen som har lagt inn silikon i brystene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha ammet flere barn og godt ned kiloene etter svangerskapene er det nesten ikke noe bryster igjen her:( Veldig trist synes jeg, føler meg nesten bare som halvt kvinne. Jeg har veldig lyst å legge inn proteser, ikke kjempestore, men kanskje en b-cup, slik jeg hadde før. Men er livredd noen skal legge merke til at jeg har lagt inn, det er jo så mange dømmende personer på denne jord. Tror dere noen kommer til å se at jeg har gjort det. Nå går jeg med bh-er med innlegg, det kommer jeg jo til å slutte med når jeg har lagt inn. Noen som er/ har vært i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg la inn silikon for 6 år siden.

Ingen som ser det på meg ... ikke engang forloveden kjente det ...

Skrevet

Jeg la inn 12 juni i år. kan absolutt anbefales :o)

Føler meg myyyyyye bedre. Hadde liten a-cup før. nå har jeg fyller jeg en B :))

jeg tok under muskelen. Det var fordi jeg hadde så lite fra før. det var vondt, men det var verdt smertene.

Alle jeg kjenner vet det. Ingen dømmer meg. Det er bedre å være åpen om det. Da forstår de fleste at det er noe du virkelig ønnsker.

Skrevet

Hei:o)

Jeg har hatt. Tok av samme grunn som deg for 2 år siden ca.

Jeg måtte fjerne de igjen etter ca 1 år pga mye smerter og litt kapseldannelse i det ene brystet.

Det var en befrielse å få fjerne de igjen!!

Så det var 30 000 rett i dass..........

Men jeg syntes de så fine ut da og vet mange som ikke har hatt problemer som er veldig fornøyde.

Men saken er jo den at man vet aldri. Så det er en sjangse å ta.

Uansett lykke til:o)

Skrevet

Er det større sjangse for kapseldannelse dessto større protese? Eller om man er veldig tynn??

Skrevet

Det tror jeg det er helt uavhengig av. men skal ikke si det for sikkert.

Skrevet

Jeg la inn silikon under brystmuskelen, og tok brystløft samtidig i juni 2005 etter å ha ammet 2 barn, og mistet absolutt alt innhold i begge bryster. Jeg la inn slik at det tilsvarte det jeg hadde fra før; en normal C -cup, og jeg har ikke fått en eneste bemerkning på det, og har heller ikke hatt problemer med kapseldannelse. Jeg er nå 5 1/2 mnd på vei, og har allerede fått råmelk i begge bryster, så brystløftet hadde ingenting å si for min del,men det er veldig individuelt! Jeg er i hvartfall veldig fornøyd med mine nye pupper!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...