Gothminister Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Han får mm 4-5 ganger om dagen. Får også middag, og grøt om kvelden,men får da ikke mm etter middagen og grøten.. Om natten (fra kl 22.00-06.00) spiser han 3 ganger. Synest dere dette virker bra?
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Oi, spiser han 3 ganger i løpet av natta enda? Kanskje han trenger mer mat på dagen, eller at han bare vil "kose puppen"? Mi spiser nokså likt som din, ammer 5-6 g i døgnet , ca kl 5, 9, 12, 16, 18, 20. Også spiser hun enten brødskive eller middag rundt 14 og grøt 18.30. Men de er jo så forskjellige. Finnes ingen fasit. Skulle fulgtmed bruksanvisning på disse små...hehe=)
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg tror jeg villa ha øka på med et grøtmåltid til jeg når han våkner så ofte på natta enda. Begynner å trenge en del mat når de begynner å bli så store:) Her får hun: grøt til frokost, middag og grøt til kvelds. får mme til lunsj og til drikke til frokost og kvelds. til middagen drikker hun vann. Får litt fruktmos som mellommåltid mellom middag og kvelds hvis det trengs+ vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå