Gå til innhold

Linker til julekort med bilder


Har to godgutter!

Anbefalte innlegg

Litt inspirert av den andre juletråden, på Skravle fant jeg linker til steder man kan lage kjempefine julekort!

 

www.vistaprint.no

 

www.kortshop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig! Har ikke noen linker jeg desverre.

 

Jeg har gått over til julebrev, sender 40 stk så da er det begrenset hva en orker å skrive, om en skriver for hånd. I fjor prøvde vi å ta bilder av alle 4 til å ha på brevet. Det var ganske vanskelig å få tatt et som alle var fine på. Noen måtte gjøre grimaser uansett. Spesielt når en av de var et halvt år. Så til slutt brukte jeg 4 - 5 bilder og skrev komentarer under. Som: "se i kamera nå da" og "nei ikke slå Leander" ol. Var kjempe suksess. Mange som sa at de hadde hengt det opp på kjøleskapet og koste seg med å se på bildene. Men jeg kan vel ikke gjøre slik hvert år.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://prinsessemari.blogspot.com/ Må jo reklamere litt, da... hehe

 

Broder'n lager også julebrev, i form av en avis! Det er råmorsomt og får liksom brukt masse bilder og klemt inn masse info i tillegg.

 

Jeg klarte ikke velge bilde av Linea til julekortet, så jeg laget et med 6 bilder i stedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker kortshop sine kort...Men er ganske dyrt....Vistaprint sine så litt morsome ut, de må jeg sjekke bedre ut når jeg har litt tid. Ellers så har hobbyfotografen og em (nick) sagt at hun skal lage en montasje til meg så kommer jeg til å fremkalle den som vanlig bilde på elkjøp regner jeg med.

 

Vi sender ut rundt 55 julekort, så kan ikke være for dyre kort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er utdannet grafisk designer, men har alltid holdt på med sånt.

 

Er litt dårlige eksempler det jeg har lagt ut, men jeg liker ikke legge ut alle kort med bilder av Linea på nettet. Og de er jo de fineste!!! Bruker veldig ofte bilder på kortene jeg lager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsessemari: Hadde vært artig å se noen av julekortene du hadde laget? Du kan jo ev. sladde(?) bildene av Linea hvis du ikke vil legge de ut på bloggen din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se hva jeg får til i løpet av helgen... Har liksom ikke brukt så mye tid på bloggen min i det siste og det tar plutselig masse tid hvisjeg virkelig skal få gjort det bra, men jeg skal se om jeg får gjort noe i nær fremtid. Har laget masse tidligere som jeg har gitt bort før jeg har tenkt på å ta bilder av det. Litt ergelig i grunnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...