Gå til innhold

Ma for 4 uker siden og lurer ang ny graviditet

tayni

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg mistet i ma 4 uker siden. begynte å blø ut på en tirsdag og hadde utskrapning på ferdagen etter. hadde nesten blødd ut alt da jeg hadde utskrapning. tirsdagen to uker etter hadde jeg bittelitt spotting. tenkte det kanskje var eggeløsning da jeg har hørt om noen som spotter litt ved eggeløsning. vi hadde sex den dagen. tok en test i går sopm først så negativ ut, men etter at jeg så veldig nærme kunne jeg skimte en strek til. her er det også kanskje viktig å få frem at jeg tok en negativ en for ca to uker siden for å være på det sikre at en eventuell senere positiv test ikke ville være rester. har egentlig følt (og håpet) de siste dagene at jeg er gravid igjen og ble derfor veldig skuffet i går da den ikke var klart positiv. så begynner jeg å tenke da...

kan den spottingen vært mensen som kom veldig tidlig og var veldig rar?

eller bare innbiller jeg meg at føler meg gravid for jeg så veldig gjerne være det? om man kan så vidt skimte en strek er den positv da?

tenkte jeg skulle teste igjen om noen dager, men er så utrolig redd for at den da fortsatt er negativ. er det for tidlig å teste positivt bare 4 uker etter ma?

dette ble veldig langt. ville bare få ut noen tanker. det hjelper. klarer ikke tenke på noe annet enn å bli gravid igjen om dagen. er så slitsomt. håper noen vil dele noen erfaringer med meg eller si meg hva dere synes ut i fra det jeg skrev.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står jo på grviditetstesten at man kan få et sikkert svar etter uteblitt mens. Men så langt er du kanskje ikke kommet?

Skjønner at dette opptar deg veldig, det er alltid spennende i de dagene man lurer og ikke vet..

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...