Gå til innhold

vi flytter NÅ vi:))


ojoj, NÅ er det liv i leiren!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal egentlig bare pakke litt klær så setter jeg meg i bilen og kjører!

 

flyttebilen kommer og henter lasset i morgen, jeg og minigullet drar i forveien for å ta imot flyttefolkene..

 

så nå er det ikke lenge før jeg går steget ut fra denne leiligheten og denne plassen for siste gang!

 

er bare litt sånn handlingslammet faktisk, så fant ut at jeg kobler av med litt dib så kanskje jeg klarer å samle tankene igjen og finner ut hvilken av de 100.000 tingene jeg må gjøre, skal gjøre først...

 

blir å dra fra en halvpakket leilighet, så vi er egentlig langt fra klare.. blir jo godt å fare avgårde å ikke ha noe mere jeg må huske på å ordne (selv om det blir nok av praktiske ting jeg må gjøre likevel)

 

men samtidig synest jeg kjempe synn åpå gubben som skal ta siste rest av alt rasket her... :))

 

logistikk.... logistikken har gått bra den, helt til de siste dagene her nå, bare gått rundt å svirret egentlig:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til Bergen, ikke sant? Hvilken bydel da?

Fikk du barnehageplass?

 

Velkommen uansett =)

Skrevet

Flytter dere? Til hvor da?

Skrevet

hihi! JA!! TIL BERGEN:))))

 

gullet skal hem vettu (vi altså;) hehe neida... men ja, er BERGEN vi skal til

 

vi flytter til sandviken, ca 15 min gange til torgalmenningen, så det blir sentralt for oss:))

 

nei, langt ifra barnehageplass nei.. søkte på nett, og bestillte kode for å endre søknaden å sånn, for LENGE siden, men ikke hørt noe mer om den saken, så blir hjemme med meg og mini en stund storegullet mitt da.. men vi skal finne på mye rart for at hverdagene skal bli koselige. så tar vi det litt som det kommer...

 

nå har jeg sittet her å glodd i over en halvtime, og vet fremdeles ikke bak og frem på meg selv.. må få fingeren ut snart... tar ca fire timer å kjøre til bergen herfra (sogndal) å planen var å komme frem før leggetid i syv-åtte tida. men har bestemt meg for at jeg nekter å stresse, så tar det så kuli som jeg klarer og aksepterer at jeg garantert kommer til å glemme noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...