Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 hvilken er best å kjøpe? er det noen som har noen anbefalinger og er det greit å kjøpe inn denne nå? Takker for alle svar:)
"gullet" Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 ikke kjøp manuell... egentlig så trenger du ikke og kjøpe, er ikke sikket du får bruk for det heller. man kan få lånt på helsestasjon eller på sykehuset, de er elektriske.
Valentine nr2 Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Det kommer veldig ann på hva som er planen din. Mye eller kun for å ha litt ekstra i fryseren. Skal du pumpe mye, tror jeg det er greiest å låne eller leie fra helsestasjonen. Det er helt greit å kjøpe brukt også. Men det er ingen som vet hvordan ammingen går for deg og du trenger ikke pumpe fra første dag uansett, hvis du må får du hjelp fra sykehuset. Så jeg hadde ventet til du finner ut hvordan alt fungerer for deg. Jeg har en kombi pumpe, manuell og elektrisk. Jeg brukte den manuelle mest, da jeg syntes den elektriske var litt vond til tider. Vet at Avent har en slik kombi pumpe hvor du startet å pumpe manuelt også kan den elektriske ta over, i den takten du pumpet. Skulle jeg kjøpt ny i dag, ville jeg nok prøvd meg på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå