TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Nå sitter jeg her og drikker julebrus og spiser på julemarsipan.. LOL
Lille`mor & lillebøll Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Må bare le litt for tror det er himla mange som gjør det her inne idag!! Hehhehehe!Har spist meg mett på marsipan nå m/sjokoladetrekk:)mmmmmh,deili:)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Drista meg på en liten marsipangris på Narvesen i går jeg også. Var så sinnsykt godt altså O jul med din glede sier jeg bare )
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Det gjør jeg å ... eller ikke julebrusen da - men sjokoladen spiser jeg Å det var skikkelig godt
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 åååh, jeg misunner dere sånn! Jeg har alltid hadd en greie med at jeg IKKE skal spise eller drikke julegodt før desember.. Jeg hater virkelig at det kommer julegodt i butikkene så tidlig, for da blir på en måte jula brukt opp.. vet at jeg klarer å stå i mot om jeg virkelig prøver, men jeg har så lyst på julebrus og marsipan!! Og så vet jeg det at om jeg kjøper det så må jeg gjemme det for sambo, for han har samme greie som meg med å vente til desember.. What to do, what to do...?! ...
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2007 glemte og si at jeg jeg knasker på mandariner også :)
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 jeg må på butikken etter på..
Amanda- Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 julebrus???? hvor har du fått tak i degn?? lerum sin? hmz.. jeg og vil ha...
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 samme her! 1.desember er det "lov" til å drikke julebrus. men så det i butikken i dag, og ble veeeldig fristet!! men får prøve å holde ut litt til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå