Mamma til snuppene Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Har det nå,skal til legen om en time! Er så sinnsykt vondt!Føler halsen min har en diameter på 1m. Er så hoven : ( Noen som har noen kjerringråd?????
Mamma til snuppene Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. oktober 2007 Dytter litt jeg : )
MissAntrop Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg fikk faktisk følgende råd av legen: 1. Spis is. 2. Spis Fisherman's Friend. 3. Gurgle halsen i saltvann (kok opp vann med salt i og avkjøl det). Det funket faktisk. Sikkert isen
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Drikk kaldt!! Ikke varmt, det gjør forholdene for bakteriene enda bedre. Ellers er ibux en fin ting.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har hatt halsbetenelse. ikke akkurat gøy nei:( det som hjalp for meg var en god kopp te i ny og ne med litt honning i, og noen ibux. Men jeg var ikke mamma da, så det er kanskje best å spørre legen hva du kan putte i deg for at det kan hjelpe, sånn at det ikke går ut over amming og slikt.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 siden de andre mener at du skal spise og drikke kaldt så stemmer nok sikkert det:) dropp den te`n jeg snakka om du.
RompeRock Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Maaange ganger :o/ Det er forferdelig vondt. Det er bedre å ha i seg noe kaldt, fordi dette lindrer. Du har jo en infeksjon i halsen, og det føles vel som det "brenner"? Da er det best med noe kaldt. Is, iste (ikke ha i deg noe med kullsyre, det gjør bare vondt). Ikke drikk/spis melkeprodukter, for da blir du slimete i halsen. God bedring!
♥2 små gull♥ Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Ja, og det er inni granskauen vondt. Man får jo nesten ikke i seg noenting fordi at alt er vondt å svelge. Men jeg kan jo gi deg et tips jeg fikk av legen når jeg ble matforgiftet og skulle ha i meg mest mulig næring i det lille jeg fikk i meg. Kok ris i buljongvann! Det gir risen en god smak og det er mye fett og næring i buljongen, så da får du kanskje litt mer å gå på også. Dette er et supert tips om man er spysjuk/magetrøbbel fordi at da er ris bra, men også hvis man har vond hals og klarer å spise minimalt, da bør det jo være litt futt i det lille man får i seg. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå