Gå til innhold

SLANK via HYPNOSE? noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg og mamma har meldt oss på, er verdt et forsøk, litt dyrt men er like dyrt med slanketabletter og sånne ting.... når ingenting annet virker så må en jo prøve:) om ikkje så kan det iallfall hjelpe på motivasjonen og selvbildet!

noen som har erfaring og vil dele

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med dette. MEN jeg kunne tenke meg å følge med på hvordan det går med deg og mammaen din. Spennende med sånne ting. Kanskje dette er løsningen for meg?

Har du noe info om dette?

Skrevet

Ja, jeg har faktisk prøvd og det var totalt bortkastede penger. Kanskje hadde det noe med at jeg overhodet ikke haddde noe kjemi med hypnotisøren, jeg vet ikke, men funket gjorde det ihvertfall ikke.

Skrevet

Det er vel med sånn som med alt annet som skal virke fort, nemlig at det er bare bullshit og bortkastede penger. Sorry, men tror det er like greit å skylle pengene ned i dass. Hadde sånt funket hadde det ikke vært feite folk her i landet.

Skrevet

eg kan vere Dib sin prøvekankin eg ,så ser vi om eg kaster vekk pengene mine eller ikke:) så kan eg advare dere etterpå:)

ho skal jo ikkje sei hokus pokus og så er eg tynn som ei flis, sho skal jo på en måte vri underbevtheten min til å leve bedre, bli bevist på uvaner og kvitte meg med dem, og fobier og diverse, kanskje ho kan få meg meir motiver til å vere glad i trening og sånne ting!

det blir jo på ein måte som å gå til en psykolog/veileder og bli bevist på ting med deg selv!

eg mener det er verdt et forsøk, og skal gi dere klar beskjed på om det er det eller ikke! virker det ikke, kjøper eg med årskort på treningsenter med personli trener!

Skrevet

man har jo sett at hypnose har en sterk effekt på underbevissthet og tankegang, og det har jo hjulpet mot avhengighet av narkotika/alkohol/tobakk og hjulpet mot psykiske lidelser, så tror nok det kan hjelpe på treningslyst og søtsug også=)

Skrevet

det er det eg mener:) heilt enig:D

Skrevet

Dette synes jeg virker svært så interesant. Hold meg oppdatert. Kunne tenke meg hypnose for div. andre ting også.

Vet du om du må være alene med hypnotisøren under behandlingen?

Skrevet

Hvordan fungerer det? Hva gjør de med deg? Jeg har hørt at man må lukke øynene og høre dem snakke..Men jeg er jo døv.. Jeg har veldig lyst til og prøve men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...