Gå til innhold

stratosen???her du her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

har du en spire i magen?leste inne på skravlesiden og der står det på nicket ditt at stratosen med spire i magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei jeg har ikke spire i magen..

lurer på å bytte nick jeg nå:( *snufs*

Skrevet

nei leste resten av innleggene nå...forsto ikke det helt skjønner du.

Nei da..bare ha det nicket ditt..du heter jo statosen og hun stratos.

er alt bra med deg? 1 uke til jeg skal teste..skal vi teste sammen?

Skrevet

jeg venter ikm nå i morgen jeg...er nok ikke gravid for har begynt å spotte litt...merkelig dette der..har fått litt mer pms i det siste...kjenner det så godt i puppene også..har ikke gjort d før...men nå siste to gangene....så her er d nok ikke noe på gang...du da?merker du noe??+

jeg skal til akupunktur i morgen...lurer på å høre litt om jeg kanskje burde ta en liten pause med det nå....

mange som ikke ser med gravid før rett før jul eller januar da...så må nok bare vente jeg ja:( ser du noe???:)

Skrevet

har du ikm i morgen du da..ååå så spennende da...kan jo være posetivt at du spotter litt da.og ømme pupper er jo også bra:)

får ikke inn nnoe om dagen,for jeg orker ikke.vil ikke bruke krefter på noe annet en meg selv nå..he.he

jeg har ingen symtomer nei,men nå er det jo også 1 uke til ikm,så det er jo en stund til.

den 26 okt er fatisk min ikm dag,så neste fredag.

du må rooooooooooooope ut til meg å fortelle hvordan det går da..kan jo ta en test i dag??;)

Skrevet

nei jeg vet at jeg ikke er gravid...kjenner det så veldig godt på meg når jeg er d...og jeg er d ikke nå.....hadde nesten ikke sex heller denne pp så får satse mer neste gang...:)

håper det klaffer for deg snart...unner deg det virkelig...jeg har jo om ikke annet vært gravid to ganger allerede så jeg har jo sett en positiv test...nå orker jeg ikke teste før etter ikm...for kommer uansett ikke til å hoppe i taket av glede før jeg har vært på UL og sett at der er liv...vet jeg er litt rar men jeg blir litt sånn når jeg har mista to ganger...

hadde vært kjempekoselig om vi ble gravide på samme tid:) hva sier kimby til deg da? hun sier des/jan til meg...aurora sa også innen jan..så vi får krysse fingrene...gleder meg til jeg blir ferdi med nattevaktene nå til jul...kan jo vere derfor jeg vanskeligere blir gravid...pga nattevåking..hva vet vel jeg..menmen..:)

Skrevet

blir spennende å se om du er gravid da....

må holde meg oppdatert!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...