Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Har vært et mareritt og bæsje helt siden fødselen... 6 mnd..!! Jeg vrir meg i smerte hver gang, det er så jævlig vondt. Vil heller føde en gag i mnd enn å ha så vondt hver gang jeg driter alså... hele doen er jo et blobad når jeg er ferdig også... Hadde igrunn hemoride før fødsel også men det gikk lissom over i perioder.. Jeg ser det ligger en stor klump på utsiden... den går ikke ann og putte inn igjen... har prøvd alcos anal, og scheriproct men til ingen nytte..:/ såg det hadde kommet en ny nå på reklama får prøve den men funker vell ikke den heller.... jeg vill IKKE Operere...!! uff.... Vill heller ikke gå til den MANLIGE legen min med dette problemet... kan man gå til sånne man går til på GU (feks min gamle jordmor, som også tar seg av underlivsundersøkelser ol)??? uff jeg orker ikke dette mere......
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Ta kontakt med føde og gyn poliklinikken. De kan helt sikkert hjelpe deg. Forstår det der med mannlig lege, ihvertfall hvis han bare er allmennlege. Nei ta deg en tur til en gyn lege. Evnt fødselslege. De er vanligvis hjelpsomme. Ikke vits i å drøye dette lenge utover. Er gravid og har hatt min første hemoride selv, i arrvevet etter sist fødsel. Flyflate så vondt ja..men du har det værre noe du ikke fortjener eller bør leve med.. Ønkser deg god og ikke minst rask bedring.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 hm, så man kan ta kontakt med de alså?? uten og innom legen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå