Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Neste fredag, litt over en uke til, det skal bli deilig å få ham undersøkt og finne ut om det er Kiss eller ei. Hun jeg snakket emd sa at som regel kunne hun se det på babynene med en gang nesten om de hadde det eller ei, før hun i det hele tatt undersøkte dem. Fortalte litt om ham og hun sa det var vanskelig å si noe før hun hadde sett ham, naturlig nok. Eneste triste er at jeg kan ikke være med :-( Er i praksis på en skole i 3 uker fra og med neste uke av og dette er midt på dagen og altfor langt borte til at jeg bare kan ta fri 1-2 timer også (tar 1,5 time bare å kjøre hver vei + ferge osv), men han er jo i like gode hender hos pappaen sin da, er bare at jeg gjerne ville vært med selv.
*Rutletutt* Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Masse lykke til da:o) Håper dere finner ut av det på den ene eller andre måten;o)
varg veum Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 masse lykke til... har selv et kiss barnå det er utrolig hva man.terpautene får til...
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Takk skal dere ha! Han er nok evt et grensetilfelle, altså har en mild grad av dette, men noe er det i hvertfall med ham og dette er det nærmeste vi har kommet til en mulig løsning så langt. Er ikke normalt å være så sutrete, sove så urolig, legge så lite på seg osv + at han er synlig skjev i hode og har tydelig yndlingsside og ruller kun i en retning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå