Lillnita. Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Er min mann utro? NYTT 12:14 17.10.2007 Han er sykelig sjalu og seriøst dere HELT uten grunn. Jeg er ei åpen bok. Men han gnager og mener hele tiden jeg har en annen. Jeg er aldri ute, har ikke mange venninner, heller ikke interesser utenfor huset og er aldri på fest. Nå har min venninne spurt meg om jeg tror han selv kan være utro? Og jeg fant ut jeg skulle sjekke telefonregninga den spesifiserte. Viser det seg at spesifikasjonen er avbestilt på hans navn men ikke på mitt. Er det grunn til å være mistenksom? Han jobber aldri overtid men har jo 2 mobiler da. Håper på svar dere. Må være anonym. Kan noen legge dette ut på skravle? Jeg er en ivrig bruker her inne? Tusen takk. Anonym
Honningmelon Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Om han er utro er umulig å si, men et problem med sjalusi har han helt klart.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Det er det ingen her som kan gi deg svaret på, det blir bare spekulasjoner.... Du må nok spørre han selv, eller være litt detektiv. Lykketil, håper alt går bra.
*bolla pinnsvin* Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Aner ikke. Heller mer mot psykopat, må jeg si...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 En venninne av meg tok mannen på fersken for en tid tilbake. Det eneste hun ser nå i ettertid var at han var ekstremt sjalu, sjekket henne som en hauk og var livredd for at hun skulle finne på noe uten han. Ringte venner av henne flere dager etter feks kafè-turer for å dbbeltsjekke hvilken kafè de var på og når de mttes osv.. På seg selv kjenner man andre heter det. Sier ikke at jeg hverken tror eller ikke tror noe, men om dette er en oppførsel han har utviklet over tid ville jeg nok vært litt ekstra på vakt. Håper det ordner seg for dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå