Gå til innhold

legen var en hur**! ble så lei mg..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg va hos legen idag. er 7+2. Dette var min nye fastlege, men d er 2 uker til ordningen trer i kraft. jeg ringte for 2 uker siden og ville ha en time. da sa de ingen ting om at dette var for tidlig og at jeg måtte registrere adressen min. Så kommer jeg idag ( etter å ha kastet opp for første gang i svangerskapet). Legen presenterer seg ikke ( første gang jeg er der). Hun sier de ikke har noen opplysninger om meg men jeg kan komme inn på kontoret hennes. her stiller hun 6 spm. røyker du, drikker du, hva er sivilstatus osv. Hun er sur og sier de stopper alle gravide før uke 9. hun kan ikke fyll ut helsekortet heller..fikk ingen bok. Hu spurte om sykdom, jeg sa jeg har operart kneet for noen år siden. Jeg jobber som sykepleier (3.års student) og hun himler med øynene..."sykepleier med dårlig kne?" jeg sier jeg ikke er plaget med det i det hele tatt. Jeg har (som sikkert de fleste andre som er gravid for aller første gang) vær litt urolig for om alt er bra osv.

 

Så jeg trodde kanskje at hun kunne sjekke hjerteaktivitet,men jeg turde ikke spørre en gang. Hun sa jeg skulle bestille ny time om 3 uker. Jeg har ikke fått svar på EN DRITT og sitter her og er lei meg..Noen gode råd for hva jeg bør gjøre? Skal eg bestille time til jordmor om en uke? da er jeg 8+2.. har jo lyst å få ting bekreftet osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, stakkar deg.

Og sånt noe får lov å behandle mennesker.

Prøv å bare la det ligge og gå heller til en jordmor, de har ofte mye bedre innsikt i hele prosessen og kan fortelle deg litt mere.

Eller snakk med en god venn som har født før, hun kan sikkert hjelpe og fortelle deg masse. Men om du ønsker å bekrefte at du er gravid hadde jeg levert ned en urinprøve og krevd at de skulle sjekke den. Leger trengs å minnes på at de faktisk er der for pasientene sine.

Lykke til og Jippi!... gøy med baby i magen.