Gå til innhold

aaaaaah!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er tåpelig, men jeg tenker på det hele tiden. Er i vår 1 pp og vet det kan ta tid, men blir deppet av tanken! Kanskje for at det føles som om vi har prøvd i en evighet. Vi har hatt lyst i flere år, men har ventet pga skole o.l. Men nå er vi i gang og er kjempe glade for det! Jeg trodde jeg skulle ha EL i dag men testene viser ingenting! :( Jeg vet at den kan komme senere, men jeg tenker på det hele tiden. Har så inderlig lyst på et barn! Jeg er vanligvis en ganske behersket person, må bare slippe ut litt stim ;)

Er utrolig mange rundt oss her hjemme som enten nettopp har født, eller har blitt gravid. Det gjør ikke saken bedre. Er kjempe glade for dem, men sklle jo ønske det var oss.

Jeg som håpte slik det skulle stå positivt til mndskiftet, men det går jo ikke uten EL...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen som prøver :)

Skjønner deg veldig godt jeg. Vi ventet også en stund pga skole, selv om vi begge ønsket barn. Så jeg skulle også helst vært gravid i går...;) Min syklus tror jeg er litt ute å kjøre etter pillestopp, så har begynt å belage meg på at dette kan ta litt tid.. Men håper snart vi blir gravide begge to! Ellers er det flere her inne som har blitt gravide selv om ikke testene har påvist EL. Så håpet er uansett ikke ute før tr dukker opp!!

Skrevet

Hei HI! Kikket innom profilen din og ser du har hatt p-stav! Regner med legen din har fortalt deg at det kan ta ganske lang tid før du får i gang syklusen ordentlig? Bare kom til å tenke på det..Kan visst ta opp til halvåret bare før syklusen er stabil og man har el hver gang.. Merkelig med de hormonene gitt..

Skrevet

Jeg har undersøkt mye om staven på nettet og snakket med legen min om det med stabil syklus. Det både står og de sier at med staven skal du gå rett tilbake som du var...?! At det er bivirkningene som er forskjell fra staven og sprøyte f.eks. Men tanken har slått meg mang en gang ja. Håper bare det ikke er kluss i systemet:(

Men vet jeg tar litt sorger på forskudd her....kan bare ikke noe for det:/

men takk for svarene deres :)

Skrevet

heidu. velkommen hit.

jeg var også helt vill når vi startet første pp. er nå i vår 2. og er roligere allerede.. har slått meg til ro med at det er helt normalt at vi må vente 1 år, og at jeg bare gjør det verre for meg selv dersom jeg stresser.. det var så deilig å begynne å prøve, men samtidig tenkte jeg bare på hvor lang tid det tok, alt som kunne gå galt etc. så nå bare slapper vi av og koser oss.. babyen kommer, bare husk på å kose dere i mellomtiden og ikke stresse med det.. hvis dere ikke får det til innen ett år er det jo mulig å få hjelp også.. ikke ta sorgene på forskudd, det gjorde jeg i en mnd, og ble ganske sliten av det.. lykke til :-) er helt vanlig at det er sånn i starten.

Skrevet

Jeg har også hatt pstav og fikk vite at det skulle gå en mnd max før en kunne være fertil igjen. Var derfor jeg valgte det som prevangsjonsmiddel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...