Honningmelon Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Ang. eldstemann på 3 år og 9 mnd. Han har jo vært sååå stille, rolig og forholdsvis beskjeden helt siden han begynte i bhg da han var 2 år. Veldig snill (litt for snill), og tar aldri igjen. Oppsøker aldri konflikter. Men, nå har han blitt en del tøffere skjønner jeg. Sier i mot de ansatte hvis han ikke er enig osv. Tør å si fra til de større barna hvis det er noe han ikke vil osv. Også sa de at han har blitt mer utspekulert :-) Gjør ting i smug når de ansatte ikke ser det. Er bortpå de minste og smådytter litt. Da ble jeg faktisk overrasket. Men, tror det kommer av at han nå har ei søster på 11 mnd. Er alltid morsomt med foreldresamtaler :-)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 hehehe:) høres ut som en morsom gutt
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Ja, det er alltid artig =) Spennende å høre hvordan andre opplever barnet ditt. Min eldste har samme tendensen som din, for å si det sånn... Begynte på stor avdeling nå i høst og har blitt endel tøffere, men ikke bøllete heldigvis.
Honningmelon Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2007 Huff, nei håper han ikke blir bøllete. Hadde aldri sett for meg at han skulle prøve seg på de små barna. Han har aldri vært den typen. Men, han tør ikke ta igjen på de større barna, så er vel greit med de små :-s Det endte heldigvis sjelden opp med grining det han gjorde da. Måtte si "hæ" når de fortalte det.
*Rutletutt* Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Ja, jeg det er artig å høre hvordan sine egne er borte fra hjemmet:o) Etter at Tobias byttet til stor avdeling er han blitt mindre tøff...han kan være litt usikker og utrygg rundt de største barna - men vet heldigvis å ta igjen hvis det er noen som bøller med ham;o)
Mockanin Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Man kan bli ganske så overrasket over foreldresamtalene ja. Har god erfaring på det området med eldstemann. Som feks. på skolen i fjord. Han har alltid offet, akket, hylt og skreket over lekser og skolearbeid. Nå ble dem jo for et par år siden delt i baser og ikke klasser lengre. Her er det jo litt nivåinndeling i noen av fagene. Du kan tro jeg ble overrasket når jeg fikk høre at sønnen min i matte var på den gruppen som er for de flinkeste. Fikk regelrett hakeslepp. I tillegg var han flink og alltid leverte hjemmearbeid pent og pyntlig.. Vel, det jeg har sett har ikke vært så pent og pyntlig akkurat. Der satt vi tre foreldre med haka nesten på gulvet (mannen min måtte være hjemme ellers hadde vi vært 4). Gleder meg til foreldresamtale i bhg. til minsten nå etterhvert...
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Ja, min har også en bror på 9 mnd og er veldig opptatt av disse 1-åringene som stabber rundt. Han går visst og leier de etc. Ser det for meg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå