Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 ..å se baby flytte på seg ol. inni magen; hele magen bølger og stikker ut alle steder. Er det sykeste jeg har sett! Er akkurat som at man kan se hele konturen av baby under huden! Sååå gøy
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Så gøy! Når er det man kan begynne å se den røre på seg utpå magen?
Lillegull2008&2010 Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 hehe, ja det er den morsomste følelsen/opplevelsen jeg noen gang har hatt! ingenting kan sammenlignes med dette, jeg nyyyyter å være gravid! lillegull sparker akkurat nå men bare svakt, han har akkurat våkna
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Så morsomt! Det gleder vi oss veldig til å se! Hvor langt er du på vei? Jeg kjenner mitt knøtt hver dag, men h*n er ikke sterk nok til att samboer kan kjenne h*n på utsida enda! Å han gleder seg veldig til det!
Lillegull2008&2010 Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 jeg har vært en av dem virkelig heldige når det gjelder spark. førstegangsfødende og kjente liv når jeg begynte på uke 17, så gikk det 4 dager, så stakk det plutselig opp en fot eller hånd opp under navlen så både jeg og samboer kunne kjenne på. så forsvant den innover. når vi så sparkene mener jeg at eg var på vei inn i uke 19.. da så både samboer og jeg at han sparka, og siden har vi sett det flere ganger om dagen, blir aldri lei (inn i uke 25 imorgen)
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er i uke 28. Kjente første spark når jeg nærmet meg uke 17, og også for oss gikk det bare fire dager fra jeg kjente første spark, til vi begge kjente det på utsiden. Nå er det lissom ikke bare spark, men hodet eller rumpen eller hva pokker det er, som plutselig skyter ut fra magen, så magen ser helt deformert ut..hehh.. er en utrolig merkelig følelse. Akkurat som å følge babyens bevegelser fra utsiden, kan se at h*n snur seg, flytter seg osv. I går sparket h*n pappa´n hardt i ansiktet..heh..han la seg ned for å prate til baby og så fikk han en knallhard høyre (eller no´..) rett i øyet så han skvatt til. Og da jeg satt på kontoret hos legen isted,og ventet mens han skrev ut sykemelding, sparket h*n så fælt at legen så det tydelig gjennom genseren. "Se, der er det livat.." sa han da og måtte le litt. Er først siste uken at det har blitt så "ekstremt" tydelig hva som forgår der inne, før det var det for det meste små spark/dult i ny og ne. Dette er snålt, nesten litt freaky - og kjempestas!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Åååååh så koselig!! Vi er bare i uke 21, så skal ikke stresse med det, men vi gleder oss sånn! Jeg kjenner babyen snu og vende på seg der inne, men det vises bare ikke på utsiden enda.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Du kan glede deg - det er kjempegøy! *Men hvert spark; enten det er lite eller kraftig, er jo en fantastisk bekreftelse på den lille som romsterer der inne. Vi er heldige
Lillegull2008&2010 Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 det har du rett i det er jammen ei spesiell tid dette, vi må nyte den så godt vi kan. Tror jeg blir å savne å være gravid når jeg ikke er det lengre heldigvis er det noe enda bedre som venter på meg..
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 Det er rett og slett deilig!! Lykkefølelse delux!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå