Miss RM Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Går til ekstra ul-kontroll ganske ofte, for å sjekke veksten på babyen. Når jeg skal på neste kontroll har jeg en uke og to dager igjen til termin, er derfor ikke så veldig klar for å dra alene. Sambo hadde selvfølgelig tatt seg fri hvis jeg ikke hadde fått med meg noen, men har nå fått med både søster og mor. De gleder seg som to småunger, så jeg håper det er greit at de blir med inn begge to.. Regner med at det er i orden.. Er det noen som har erfaring med det å ha med flere inn? (skal på Riksen forresten...)
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg hadde med mamma til jordmor flere ganger da jeg gikk med førstemann, men på UL har jeg dratt alene eller hatt med sambo. Hadde også mange UL sist svangerskap pga placenta praevia, og får mange denne gang pga historien med Mikael. På lokalsykehuset her sier de konsekvent at kun 1 person får bli med på UL i tillegg til mor, og ingen barn. På fostermedisin på St Olav er UL.rommene så små at det ikke er plass til flere heller.. Men det kan nok være store forskjeller fra plass til plass her.. Det går iallefall greit med en av de, men hvis du tar med begge og spør om de kan få være med inn vil jeg tro det går bra.. =)
Jente88 Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Mamma hadde med seg både meg, lillesøster og pappa da hun skulle på UL med lillebroren min, så tror ikke det skal være noe problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå