Gå til innhold

Når ble jeg gravid?? ble litt langt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da ble det tatt en test igår. Og vi er med barn igjen :) JIPPI!!

Men det morsomme i det hele er at jeg egentlig gikk å vente på at mensen skulle komme, slik at jeg kunne begynne på eggløsningstabletter. Siden jeg da har en syklus som lever sitt eget liv.

Har tatt gtester jevnlig, siden vi har ubeskyttet sex, og ihvertfall før jeg har tatt meg en fest.

Så igår, som sagt, slo den ut sterkt!! Så jeg mp egentli være 3 uker på vei...??

Har sex som 1-2 ganger i uken, og det til helg - da sambo er hjemme ;), Skulle bønna være 3 uker, så må jeg nok ha blitt gravid i slutten av sept. Og desverre har den bønna fått hvert med på en fest :( noe jeg ikke er så veldig glad for akkurat. Neg. test før den festen.

For skulle jeg ha blitt gravid den helga jeg festa - så er det bare 11 dager fra befruktning til positiv test....er det mulig??

Var til legen igår, siden jeg må bruke fragmin under svangerskapet, men han kunne ikke finne noe bønne med utvendig ul. Men noe har skjedd med livmora da :)Skal til gyn. om en uke......kjedelig å gå å vente!!

Føler det på meg at noe er galt...så gleder meg til å få svar på tingene. Tror det ikke før jeg får se spiren i magen. Da først skal jeg juble kjempe høyt!!

Har hatt mensmurringer og ilinger, stikkinger i livmora. Noe jeg ikke kan huske jeg hadde ved første graviditet. Derfor trur jeg at det kan være noe galt.

Venter spent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...