Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Han er sykelig sjalu og seriøst dere HELT uten grunn. Jeg er ei åpen bok. Men han gnager og mener hele tiden jeg har en annen. Jeg er aldri ute, har ikke mange venninner, heller ikke interesser utenfor huset og er aldri på fest. Nå har min venninne spurt meg om jeg tror han selv kan være utro? Og jeg fant ut jeg skulle sjekke telefonregninga den spesifiserte. Viser det seg at spesifikasjonen er avbestilt på hans navn men ikke på mitt. Er det grunn til å være mistenksom? Han jobber aldri overtid men har jo 2 mobiler da. Håper på svar dere. Må være anonym. Kan noen legge dette ut på skravle? Jeg er en ivrig bruker her inne? Tusen takk.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Må bare spørre, om du er ivrig bruker mener du at svaret blir mer rett eller galt? Tenker ikke utroskap, men psykolog jeg da, på mann din.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Er man oversjalu trenger man hjelp. Det kan ikke være mye greit for deg å leve med noen som er slik. Kjenner jeg en slik situasjon rett mister du også kontakt med omverden pga hans sjalusi. Det er trist og jeg anbefaller deg å søke hjelp i familieterapi eller få han til å søke hjelp. Har han vært slik lenge er dette heller ikke noe som han vokser av seg.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Ja, alle mennene til alle damene er helt utro hele tiden.
Libido- Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Mange som er utro er ekstremt sjalu, nettopp fordi de er redd for at motparten er lik dem selv.
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Kansje det... Hvem vet hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå