Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Hardt eller forsiktig? Bløt eller spiss tunge? Hvor er det best å bli slikket? Hvor begynne??? Noen tips til mannfolka!!!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 begynne foriktig med bløt tunge på og rundt klitten, kjør på etterhvert med hard tung og suging på klitten gjerne dytt inn en finger eller to undervies!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Myk stor tunge rundt omkring først, før den nermer seg sentrum etterhvert, men ikke for hardt og definitivt ikke noe suging av klitten!!!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Enig med hun over, suging på kliten er vondt og finnes ikke godt...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 å nei jeg er heller enig med første her, suging på klitten er absolutt digg, men må være virkelig tent da
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Liker det ikke i det hele tatt, har total sperre. Vet ikke hvorfor, men jeg blir kvalm så fort noen beveger seg ned der.Elsker å suge da;)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Mykt og vått først, så litt hardere med spissere tunge og bittelitt småsuging på klitoris, men ikke hardt. Må ha noen fingre som leker seg inn i meg og bakover også, og kanskej han tar tungen litt bak der og... åååå vil bli slikket nå jeg... må spørre mannen om han har lyst, tipper det...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Først forsiktig med en lett spiss tunge,gjerne litt rundt selve området først og etterhvert arbeide seg innover med en bløtere stor våt tunge og ikke for intenst på klitten!! Og ABSOLUTT INGEN SUGING AV KLITTEN - AUU!!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Liker best at han slikker meg som om han slikker på en deilig iskrem. Og at han drar den skjeggstubbete haka si oppover mot klitten. Det er helt fantastisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå