Gå til innhold

Symfysemål i uke 29/30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ligger deres på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ligger på den røde streken. Lå høyt i begynnelsen, men har siden uke 23 ligget på den røde streken.

Skrevet

*sjekke helsekortet* i uke 30 lå jeg på 30 cm...

Skrevet

Ligger under det grønne-grønne feltet....

Skrevet

28+4 = 29 cm - har heldigvis begynt å flate ut litt nå, men fortsatt over det grønne feltet.

Skrevet

uke 28 og 26 cm her, akkurat på røde streken.

Skrevet

Jeg ligger under den røde streken. Er 29+0 og har symfysemål 25cm. (Barnet er akkurat så stort som det skal være, selv om symfysemålet er lavt. Har sjekket ;) )

Skrevet

SF målet mitt har ligget på samme antall uker jeg er på vei..

feks uke 29 så har sf målet vært på 29 og jm har ikke sagt noe at det er bra eller dårlig....

Skrevet

Mitt er 33, i uke 32 så litt over kurven.., men ikke noe jm sa noe om.

Skrevet

29 uker og 30 cm.. Ligger over det grønne feltet, så er veldig redd for at barnet skal være veldig stort. Skal på vekstkontroll i uke 32..

Skrevet

27 i uke 29. Har en stooor gutt i magen. Trodde ikke han var så stor siden SF målet lå under streken, men nok et bevis på at SF målet ikke sier noe om størrelsen, men kun noe ca. om at h*n vokser som h*n skal. UL viste at han var 10% større enn normalen.

Skrevet

Jeg er akkurat 29 uker idag. Var på kontroll igår og SF målet var på 29. Syns derimot at magen ser veldig liten ut?!.....

Skrevet

Ligger du også under? Jeg lå på 24 cm i uke 29, nesten 25 i uke 30. Legen vil sende meg til ny ultralydundersøkelse på sykehuset for å sjekke om alt er bra. Hjertet høres fint ut, og jeg kjenner regelmessige bevegelser. Alt føles normalt, men kjenner at jeg er litt bekymret allikevel. Hva kan være galt? Har de sagt noe til deg? Er det babyen som er liten da, eller?

Skrevet

I uke 30 lå mine mål på 28,5 cm. Litt over den rød streken. Men har fått beskjed etter UL i uke 32 at hun er 11% større en gjennomsnittet. Så jeg tror ikke disse SF måla er så konkrete.

Skrevet

Har vært hos jm i dag, er 29+4, og ligger litt over den røde streken med 28 cm.

Skrevet

I uke 29+3 lå jeg på 26 cm. Det er litt under den røde streken, men helt normalt, fikk jeg beskjed om. Jeg har heller ikke noe tror på at det blir en liten baby fordi jeg ligger litt under streken. Jeg er en høy dame på nesten 178 cm, og har allerede født et barn på nesten 4 kg.Med han lå jeg ganske nøyaktig på den røde streken - og allikevel ble han så stor.

Skrevet

Uke 30 = 30cm, jordmor synes dette var litt høyt, så jeg skal tilbake og måle på onsdag, og da evt få time til vekstestimering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...