Gå til innhold

Servitører og kokk i akershus?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om noen kokker og servitører i Akershus/oslo?

Skal gifte oss 7.juni 2008.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere bestiller mat fra et cateringfirma kan vel de også ofte stille med kokk/servitør? Hvertfall gjør Askerkroen det...

 

http://www.askerkroen.no/

 

Men hvis dere ordner maten selv har jeg desverre ikke noen forslag.

Skrevet

Det er det at vi stiller med mat selv..og da er det visst veldig vanskelig.

Men takk for svaret! :)

Skrevet

Har du noen søsken som kanskje har noen venninner som kan servere? Trenger jo ikke å være proff for å klare å servere. Så lenge man har en kokk som kan jobben sin så forteller jo han når de forskjellige tingene skal serveres osv.

 

Du kan jo høre med f.eks. disse http://www.kokkekompaniet.no/ om de tar oppdrag uten at man bestiller maten fra dem. Er lite trolig, men skader jo ikke å høre, kanskje du blir gledelig overrasket. :)

Skrevet

Om du vet om en skole som har restaurant og matfag, kan du ta kontakt med de og høre om det er noen fra servitørlinja som vil hjelpe til. De fleste gjør det for tarifflønn. Har selv vært servitør i bryllup siden jeg har gått RM.

 

Og det er en god gjerning, siden servitørene får verdifull trening. :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...