Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Hei jenter Da er varene fra sjarmtrollpartyet i hus, hvordan passer det at jeg får levert dem? Har en litt hektisk hverdag om dagen, men skal iallefall klare å f.eks treffe dere på Oslo S eller i byen for avlevering :-) Bare si fra hvor og når som passer best, så skal jeg forsøke å plotte det inn på timeplanen min :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Hei, Jeg kan sikkert få mine på fotograferingen den 5. november. Det er julegaver alt sammen så det haster sikkert ikke enda.
Rødtopp75 og to små Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg kan også få mine varer på fotograferingen den 5. november. Det haster ikke så mye
Solstråle72 Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Det går greit at jeg også får mine varer den 5.nov!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2007 Da tar jeg med varene på fotoseansen :-) Bare hyl ut om noen vil ha det tidligere så ser vi hva vi får til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå