Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 i lørenskog.. gutt på 3 år alvorlig skadet! ble helt kvalm av å lese det! Håper så inderlig det går bra med alle tre!! www.rb.no
jua 10.12.05 Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Uff, får vondt i magen av å lese dette. Går til skole hver dag med 6-åringen min, vet at andre i klassen får gå alene men tør ikke det jeg. Er veldig mye trafikk på strekningen til skolen. Tenker ofte på hvor fort det kan gå galt.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 For det første håper jeg det går bra med gutten! Og for det andre håper jeg bilføreren får straff som svir!!! Det er så ufattelig mange bilførere som ikke skulle hatt lov til å nærme seg en bil. Jeg blir redd av å tenke på at man kan risikere både sine barns og sitt eget liv av å ferdes ute i trafikken der det er så innmari mange tullinger som sitter bak rattene!! Var selv ute å gikk tur med datteren min i vogna i går, og med bikkja ved siden av. Vi var i marka, men for å komme fra skogsveien og ned til gata vår, må man gå en strekning på ca 200m hvor det ikke er fortau. Det er riktignok 50 sone og skilting om at det er skiløyper og turstier i området så man skulle tro bilistene tok det litt med ro, men likvel suste bilene forbi meg i 70-80 km/t. Jeg var så redd at jeg var helt svett når jeg kom hjem. En bil kom imot oss i høy hastighet og svinge unna rett foran oss. Jeg så det satt en gammel mann i bilen som tydeligvis holdt på å tørke dugg av ruta si, og det var vel bare det at han tilfeldigvis kikket opp som gjorde at ikke vi ble meid ned også. Jeg var nær ved å hoppe ned skråningen på siden min med både vogn og bikkje... Skal det være nødvendig å være livredd for seg og sine når man er ute å går??? Nei, gi dama som kjørte i dette tilfelle en real straff for å sette ett eksempel. Uansett om det er forgjengere som hopper uti gaten med vilje, er det helt og holdent bilførerens ansvar!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Ja, helt enig anonym 14.40.. er helt TRAGISK!! mine tanker går til pårørende,å håper det går bra med alle tre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå