Gå til innhold

Julemarsipan,julebrus og kakemenn!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Digger at jula er litt tidelig i år jeg;)

Med den farta jeg har nå er vel julekiloene på leeeenge før jul!!:)

Liker ikke og se nisser i butikken da,men maten....mmmmmmmh,ja verså`go:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh! Harr det kommet kakemenn??? Hvor da??? Må løpe å kjøpe

Skrevet

Ica,rimi og bakerier har jeg kjøpt det:)

Gled deg..de er enda bedre en i fjord:)Alt er bedre når man er gravid....heheh!

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Hear, hear!! Er så enig! Skal på Ikea i helga, og da hååååper jeg at de har begynt å selge pepperkakedeigen sin - den er så god!!

Jeg er kjempeklar for jula med alt den bringer med seg, og som du sier - i år har vi unnskyldning for å bli litt ekstra runde i kinnene og breie over baken.... Bare å kose seg!

Skrevet

Nei-nei-nei.

Dere må vente! Blir jo ikke noen skikkelig julestemning om man er kvalm av juledigg innen 1. november....

Skrevet

Går ikke lei av jule godis;)

Aldri.....

Skrevet

Har egentlig en "regel" om at det ikke er lov til å drikke julebrus, spise julegodt og høre på julemusikk før 1 søndag i advent. Litt for å spare julen til den faktisk kommer. Men i år har jeg tenkt til å blåse i "reglene" og kose meg med julebrus og julegod allerede nå. Må komme meg på Rema for å få se om de har fått Grans julebrus! Er helt klar for julekos!

Skrevet

ååhhhh... bor i sverige jeg men vil ha den norske julebrusen... fikk plutselig sug etter den nå.. noen som kan kaste hit ei flaske:)

Skrevet

i går kjøpte samboeren min julebrus til meg. det var sååååååååå godt!!! elsker jula. i jula skal jeg ikke spare på kiloene eller telle kalorier!

Skrevet

Snufs. De har ikke fått rød julebrus fra Grans her enda :-(

Skrevet

Åh....hjelpe meg! Er kakemennene kommet allerede! Det som er så godt!!!!! Ifjor lagde jeg en stor pepperkakedeig! Tro meg, jeg har en oppskrift som er helt fantastisk! Tror jeg bakte ca halve, resten spiste jeg! Litt hver dag! Eeeelsker pepperkakedeig! Det er så godt!!

Om en stund skal jeg lage til en tråd som heter "Julekaker for oss med bekkenløsning" :-) Det er type deig som du kan lage og sette i kjøleskapet, og lage en klatt hver dag, alt etter hvor mye du orker! Tror jeg hadde pepperkakedeigen stående i over en uke før jeg var ferdig med den :-) Har også andre typer deig (julekaker) som en kan ha stående i kjøleskapet. Kos dere folkens :-)

Skrevet

Hei:) er litt motsatt av dere jeg. . . .Hehe. . . Ikke liker jeg marsipan. . Ikke kakemenn. . Ikke pepperkaker. . . Ikke noe av julemat. . . Ikke drikker jeg brus. . . Men kiloene kommer sikkert likevel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...