Gå til innhold

6 måneder i dag :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tobias gutten min er blitt 6 måndeder. Har mimret litt i dag og tenkt tilbake på hva jeg gjorde på denne dagen for 6 måneder siden. Uff... fødsel var vondt gitt!!!!

Vi har begynt med fast føde! Han har fått grøt på kvelden, så i dag skal han også få smake litt frukt tror jeg!!!:-) Ellers skal vi på barseltreff og leke med smådamene, det vet jeg han liker :-):-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med 6mnd dagen!! Det er en liten milepæl!!

Kos dere med frukt og barseltreff...han er jo en racer på å flørte med damene :-)

Skrevet

Gratulerer med den store dagen. Kos dere masse både med damene og med frukten...

Skrevet

Gratulerer med dagen til store lille Tobias! Tiden flyr ja, helt sprøtt å tenke på at det er så lenge siden.

Kos dere med dagen og frukten, fast føde er moro :-)

Skrevet

Wow, gratulerer så mye med 6 mnd allerede! Tiden går jo så vanvittig fort. Tobias har jo blitt en så stor og flott gutt, og det er alltid morsomt å mimre litt (bortsett fra tankene på fødselen, da...)

Kos dere med frukt i dag, det faller sikkert i smak!

Skrevet

Gratulerer med halvtårsdagen Tobias!

Helt vannvittig hvor fort tiden flyr. Så bra at han liker grøt, og frukt faller sikkert også i smak:)

Skrevet

Gratulerer med halvtårsdagen! Ja, tiden flyr virkelig!

Klem og en "bløt nuss" fra en som nettopp er blitt 9 måneder!

Skrevet

Gratulerer med 6 mnd dagen som var Tobias! Det er en milepæl dette å passere det halve året. Og minnene kan strømme på. Og det er ikke bare gode minner nei.. men resulatet er fantastisk likevel.

Håper dere kommer å leker med lilleM snart igjen, han synes det var veldig gøy å få bryne seg på en som er like stor og sterk som han selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...