dritgrei hei hei! Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 jeg bor i en relativt stor by.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg bor i en bygdeby! =P Neida, det er vel egentlig en by, men den er ganske liten, tror det bor ca 15000 her. Faktisk kan vi skryte av Norges minste bomring - SÅ liten er den. Men jeg trives bedre her enn i Oslo eller Trondheim, har bodd der også. Digger forresten nicket ditt! =D
Galskapens overhode Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Tettsted blir det vel egentlig.. 8 km utenfor by..
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Vi bor på bygda! :-) Og stor-trives med det! :-) I en langstrakt kommune med under 2000 innbyggere!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 18500 innbyggere..er det by eller bygd...Hvet jo at det går som bygd,men det er fordi vi blir mobbet av andre større byer:( Men g******* min by:)
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 mitt i ødemarka.........10 hus og felles utedo.... neida ekje so gale... men det midt ut i ødemarka
mamman til karen elisabet. Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 Bor i en stor fjellbygd her bor det vel omkring 300 mennsker.
dritgrei hei hei! Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. oktober 2007 så fint at du liker nicket... jeg har lurt på om jeg burde bytte det, for jeg føler meg ikke akkurat dritgrei for tida,men det kan jo være greit med et skalkeskjul i ny og ne ;-)))
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 17. oktober 2007 #12 Skrevet 17. oktober 2007 I en bygd vest i havet
glamour Skrevet 17. oktober 2007 #13 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg bor på bygda (selv om her er 10.000 innbyggere) Lite sentrum, og folk spredd over alle hauger....
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 17. oktober 2007 #14 Skrevet 17. oktober 2007 Bor i by. Her kokes det også på vann idag, hehe
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 17. oktober 2007 #15 Skrevet 17. oktober 2007 bor også sentralt på landet, bygd med 2500 innbyggere - men kort vei til både den ene og andre byen
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. oktober 2007 #16 Skrevet 17. oktober 2007 Er vel by da siden det er over 50 000 som bor her- Sandnes Rogaland.
dritgrei hei hei! Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 17. oktober 2007 sandnes er en by ja - det er Norges raskest voksende by det... :-)
Piken på landet Skrevet 17. oktober 2007 #18 Skrevet 17. oktober 2007 Tettsted/bygd kort vei til nærmeste "storby", men allikevel skjermet siden vi må ta båt eller ferje til byen. Skal flytte om et år til en bygd med bare et par hundre innbyggere, gruer meg!
Topsy med Skrevet 17. oktober 2007 #19 Skrevet 17. oktober 2007 Bor rett utenfor en av norges største byer
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 17. oktober 2007 #20 Skrevet 17. oktober 2007 tettsted/bygd, bor ca 3000 innbygere her...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå