Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Nei, men jeg skulle ønske jeg hadde.. Er også nysgjerrig...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Det er gøy! men siden du er på bim så har du kanskje en mann som du må være trofast mot? utroskap er utroskap uansett kjønn!!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 man trenger ikke nødvendigvis ha gubbe fordet man er her inne, selv er jeg alene og blir alene med min baby når den blir født. jeg har opplevd jentesex flere ganger, det er å anbefale utrolig deilig å kjærtegne en annen jente og kline med så myke lepper jenter vet hvordan jenter vil ha det!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Kjære deg Anonym 02:39. Og utroskap for deg, trenger ikke være utroskap for en annen... Du ser på utroskap kun ved det seksuelle, men det finnes faktisk folk som har sex med andre, og kjæresten/mannen/kona osv. vet om det. Kalles ett åpent forhold, så vet du det!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 sex er sex uansett hva kjønn du har det med. å det er utroskap, men er sambo og du enige om åpent fothold så er det noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå