Gå til innhold

Obs!! Listeriabakterie i vannet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er funnet listeriabakterie i drikkevannet i Oslo. Vannet må inntil videre kokes i minst 3 min.

Ville bare si i fra dersom noen ikke hadde hørt det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja, det der er skumle greier. Fikk heldigvis melding fra David om det før jeg rakk å pusse tennene til meg og snuppa....

Og så var det å klare å huske på det resten av tiden det gjelder også da.....

Man er jo blitt så vant med at det ikke er noe problem å drikke rett fra springen, er jo ikke mange stedene i verden man faktisk kan det...så vi er vel ganske så bortskjemte...men skikkelig ekkelt er det iallefall

Skrevet

Jeg hørte det litt for sent...har laget både mme og grøt til Mia på vann fra springen, og gitt henne vann å drikke. Håper hun ikke blir syk :-/

Skrevet

Jeg leser nettmøte med en eller annen ekspert, som sier at bassengvann kan smitte. Tenker mest på babysvømming...

Ellers er det nok å koke vannet i vannkokeren, det trenger ikke koke i 3 minutter som de først sa.

Skrevet

Jeg dro opp gubben av senga i dag morges og styrta til Kiwi for å sikre meg noen vannflasker! Vi bor jo i bydel Nordstrand så jeg tenkte jeg skulle sjekke og etter 8 min i kø hos vannvesenet fikk jeg beskjed om at vi ikke er berørt av det for vi får vann fra Skullerud. Litt glad for å høre det!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...