Solstråle72 Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Det er funnet listeriabakterie i drikkevannet i Oslo. Vannet må inntil videre kokes i minst 3 min. Ville bare si i fra dersom noen ikke hadde hørt det!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Uff ja, det der er skumle greier. Fikk heldigvis melding fra David om det før jeg rakk å pusse tennene til meg og snuppa.... Og så var det å klare å huske på det resten av tiden det gjelder også da..... Man er jo blitt så vant med at det ikke er noe problem å drikke rett fra springen, er jo ikke mange stedene i verden man faktisk kan det...så vi er vel ganske så bortskjemte...men skikkelig ekkelt er det iallefall
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg hørte det litt for sent...har laget både mme og grøt til Mia på vann fra springen, og gitt henne vann å drikke. Håper hun ikke blir syk :-/
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg leser nettmøte med en eller annen ekspert, som sier at bassengvann kan smitte. Tenker mest på babysvømming... Ellers er det nok å koke vannet i vannkokeren, det trenger ikke koke i 3 minutter som de først sa.
Bellen^2 Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg dro opp gubben av senga i dag morges og styrta til Kiwi for å sikre meg noen vannflasker! Vi bor jo i bydel Nordstrand så jeg tenkte jeg skulle sjekke og etter 8 min i kø hos vannvesenet fikk jeg beskjed om at vi ikke er berørt av det for vi får vann fra Skullerud. Litt glad for å høre det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå