=)mamsen=) Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Testet positivt søndag og mandag. Tok en test i dag og den var negativ- dro til legen og tok test der, den var også negativ!!!! Er jeg iferd med å miste den bittelille spiren? Jeg blør jo ikke!! http://www.fertilityfriend.com/home/1c8c19
BabyDior - lykkelig mamma :=) Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Hei.. Hva sa legen til deg da? Er ikke kjent med hvordan en SA er..men stort sett så vil man jo blø..
=)mamsen=) Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2007 Var ikke inne hos legen, var bare på laben der og tok test. Snakket bare med hu legesekretæren som tok testen og hu hadde ingen forklaring på det
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Noen som har opplevd noe liknene? Er det håp??
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Ja!!!!!!!!! Har akkurat opplevd det samme og skjønner ingenting..men...jeg testet altfor tidlig. Hele 6 dager før iKM fikk jeg svakt positiv på CB sin graviditetstest og det samme dagen etterpå. De to etterfølgende dager testet jeg negativt..Ble sååå skuffa. Da jeg tok den siste negative testen var det fremdeles 3 dager til IKM..men kjenner ingen symptomer, så har sluttet å teste og venter fremdeles på tantemirakkelet..Kan ikke skjønne at en kan være gravid når det blir mindre HCG i kroppen..Brukte CB digital 3 dager før IKM, og den skal kunne vise positiv 4 dager før.. Blør heller ikke, ikke en dråpe.. Når hadde du IKM?Jeg har i morgen...
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg hadde ikm den 11, og testet positivt 14 og 15! Dette er skikkelig frustrerenes. Har liksom trodd noen dager nå at jeg er gravid! også er jeg det liksom ikke lenger... lurer på når jeg skal begynne å blø...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Ja det er ikke noe kjekt..Jeg venter nesten på mensen slik at jeg kan begynne å telle dager igjen..Føler meg litt i ingenmannsland nå..
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg testet positiv 5 dager over IKM. Føllte at det var noe galt, hadde brun utflod, så jeg dro til legen 4 dager etter testet positiv. Den var negativ. Begynte å blø 2 dager etter legebesøket...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå