Gå til innhold

Erfaring m maling av møbler?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å male opp bestemors gamle gusje-grønne soveroms møbler og bruke dem på snuppas rom.Det er altså malte tre-møbler-helt glatte sådan.(lakka)

Hadde håpt å slippe pussing,men gubben er uenig. What to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ga blaffen i å pusse. Takk og lov skulle jeg ikke ha de lenge, for endte med en haug møbler som flasset eller som malingen ble slitt av raskt.

Skrevet

Om de er "hardglatte" som i lakk eller gulvmaling (det brukte de på alt før i tiden) må du pusse. Puss, vask med salmiakk, og grunn. Før du maler, oljemaling gir det peneste resultatet men den lukter dritt. Men den dunster mindre farlige stoffer over en lang en enn vannmaling.

 

Man er ikke tjent med dårlig arbeid selv om det er fristende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...