mamman te Vetle og Alma Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Huff, dette var trasig! Både for moren, barna og sjåføren! Trur ikke jeg har klart å leve med med selv om jeg hadde kjørt den bilen! http://www.helgeland-arbeiderblad.no/article3063665.ece
It's all about me Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Gurimalla, så grusomt det må være for mamman. Kjenner det knyter seg i meg ved tanken.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Det må være grusomt for alle parter.. Vet ikke hvordan ulykken har skjedd.., men har det skjedd under uheldige omstandigheter tror jeg neppe den sjaføren har det allverdens nå.. Også noe sjaføren må leve med resten av livet..
Mille** Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Tragisk! Det samme skjedde i nabokommunen her for ett par år siden (husker ikke eksakt når det var). Moren og barnet på 7-8-9 mnd døde....Han som drepte de fikk fengselstraff....vel fortjent også pga uvettig kjøring!!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 får vont i kroppen bare tanken på noe sånt skjer! stakkar familie, håper alt går bra med dem!
☆Anonymia☆ Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 å herregud så jævlig for alle..stakkars sjåføren og mora og barna..herregud,TRAGISK ja... huffa meg..også kjørte han på de i et gangfelt og..dette blir nok fengsel for mannen..
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Å tragisk..!!! Håper det går bra med mora og barna... Krysser i fingrene.. Døv venninnen min (bor i Danmark), mistet sin samboer og datteren da de ble meid ned.. Samboeren var 27 tror jeg det var og datteren var 9 mnd... Han som påkjørte de, hadde ikke lappen.. Mer vet jeg ikke.. Tragisk...
mamman te Vetle og Alma Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. oktober 2007 jo, det var en dame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå