Mille** Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Var det du som hadde en mann som skulle på UL? Hvordan går det med han?
* 5 om dagen * Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 joda, det var det...men ble en henvisning, så han har ikke vært å tatt ultralyd enda. legen skulle skrive at det hastet.. og på denne lille plassen her, så har de kun ultralyd hver mandag....sykehusdriften er så godt som lagt ned her... koselig å høre at det er noen som husker en her :-)) jeg er ikke den som pleier å få innlegg her...hehe...
Mille** Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2007 Klart jeg husker deg!! ) Får satse på at han får UL på mandag da. Håper det går bra med han. Lykke til! )
* 5 om dagen * Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 men om du lurte på åssen det gikk hos legen, så fant hun ut at det var "noe" som burde sjekkes....sa ikke hva.... så er ikke moro å gå å vente på sånt...
Mille** Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2007 Huff nei, det er ikke mye morro. Har selv vært i en sånn situasjon hvor jeg har ventet på svar, kjipe dager husker jeg...(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå