Gå til innhold

Urinveisinfeksjon??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at jeg ikke får "tømt" blæren skikkelig når jeg er på do. Springer på do i ett sett, føler alltid at jeg må tisse. Har hatt det sånn i nesten en uke nå. Kan dette være et symptom på urinveisinfeksjon? Og går det an å ha urinveisinfeksjon uten at det gjør vondt når man tisser?

Takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada,det går vist ann det....Jeg har hatt det i mange uker uten og vist det.Ta en tur til legen så tar de en urin prøve av deg der!!

Lykke til:=)

Skrevet

Ja dette kan være UVI, synes at du bør få testet deg!

Skrevet

Ok, da er det vel best å ta en tur til legen. Har liksom alltid hørt at UVI er så vondt, så synes jo det er litt rart også. Har ingen allmennsymptomer heller. Tusen takk for svar:)

Skrevet

Takk for råd:)Da går jeg og henter meg et stooort glass appelsinjuice!

Skrevet

du trenger ikke merke at du har uvi=)

selv var jeg på føden i går pga magesmerter som plutselig kom, dem trodde jeg hadde uvi så nå går jeg på antibiotika... har bestandig hatt utslag i urinen på bakterier men ingen har gitt med antibiotika pga jeg ikke hadde symptomer på uvi, men NÅ har jeg fått det og håper på at alt blir bra igjen=)

så lever en urinprøve på legekontoret så får du svar med en gang nesten på om det gir utslag, å kom deg på kur dersom du har uvi, ikke bra å gå for lenge med det=)

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...