MartheMor+Lillegutt Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg føler at jeg ikke får "tømt" blæren skikkelig når jeg er på do. Springer på do i ett sett, føler alltid at jeg må tisse. Har hatt det sånn i nesten en uke nå. Kan dette være et symptom på urinveisinfeksjon? Og går det an å ha urinveisinfeksjon uten at det gjør vondt når man tisser? Takknemlig for svar:)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Jada,det går vist ann det....Jeg har hatt det i mange uker uten og vist det.Ta en tur til legen så tar de en urin prøve av deg der!! Lykke til:=)
Linnea&Julie Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Ja dette kan være UVI, synes at du bør få testet deg!
MartheMor+Lillegutt Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2007 Ok, da er det vel best å ta en tur til legen. Har liksom alltid hørt at UVI er så vondt, så synes jo det er litt rart også. Har ingen allmennsymptomer heller. Tusen takk for svar:)
glamour Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Et godt råd er å drikke mye appelsinjuice.
MartheMor+Lillegutt Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2007 Takk for råd:)Da går jeg og henter meg et stooort glass appelsinjuice!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 du trenger ikke merke at du har uvi=) selv var jeg på føden i går pga magesmerter som plutselig kom, dem trodde jeg hadde uvi så nå går jeg på antibiotika... har bestandig hatt utslag i urinen på bakterier men ingen har gitt med antibiotika pga jeg ikke hadde symptomer på uvi, men NÅ har jeg fått det og håper på at alt blir bra igjen=) så lever en urinprøve på legekontoret så får du svar med en gang nesten på om det gir utslag, å kom deg på kur dersom du har uvi, ikke bra å gå for lenge med det=) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå