Prish Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Butikkene er allerede tomme for vann på flaske. Folk er jo helt desperate. Det holder jo å koke vannet.
Babyfacepsycho Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Hva har jeg ikke fått med meg nå?
AnTiLoPeSvIn Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 å nei. hvilke butikk da hvor i oslo bor du? hari kek kommet meg ut enda :/ men er jo bare å koke det da antar jeg
Prish Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2007 Det er funnet parasitter i drikkevannet. Alle oppfordres til å koke vannet i minimum 3 min. Dette gjelder både tannpuss og alt.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Nei, nå skal jeg dra å hamstre over hele Oslo og Akershus så jeg har vannflasker!!! Hehehehe.... Nei, tror koking holder jeg;-) Ikke tenkt noe spesielt på det!!
Prish Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg bor rett ved høgskolen i Oslo. Det er vel fordi det er midt i byen at butikkene er tømt allerede. Jeg bare koker vann og heller over på flasker. Har heldigvis stort kjøleskap.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Bakteriene var vel egentlig bare funnet på Storo...? Uansett går helt sikkert koking greit!! Det tror jeg så absolutt:) Menmen, har vannflasker her fra før, hvis ikke:)
Salat Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg måtte ut å kjøpe imsdal på flaske, for jeg kokte en kjele vann og hadde ikke noe sted å helle det. Men nå bruker jeg imsdalflaskene om igjen når de er tomme. Er ikke rart det er tomt i sentrum da, tenk alle de menneskene som jobber der og ikke har mulighet til å koke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå