Kuredu Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er gravid!!!!! Testet positivt i dag. Er så glad så glad.......... Mannen var litt lenger hjemme i dag morges enn vanlig, det var så deilig at han var her da jeg tok testen. Helt ærlig trodde jeg ikke jeg var gravid fordi jeg ikke har noen symptomer i det hele tatt og aktiviteten i senga ikke akkurat har vært kaninaktig. - he he. Så måtte jeg bare dele det med dere - for det er jo så vanskelig å ikke skulle si det til noen enda!!!! Termin ser ut til å være i slutten av juni neste år. Hurra!!!!
Har to godgutter! Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Så koselig - gratulerer masse:)
shanty73 Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 GRATULERER SÅ MYE... Hi hi holder på hemmligheten vi..
Tone & Mari Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Gratulere så mye med og være nygravid da... Juni baby er nok like fint som augustbaby tipper eg...
Mersa og gutta <3 Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Wooooohooooo!! Gratulerer!! :-) Så koselig.
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 Og du som akkurat har begynt å jobbe igjen :-) Grattis. Bittelittegranne babysyk her i gården også nå, men vi skal vente.
Ceci og prinsen. Skrevet 18. oktober 2007 #10 Skrevet 18. oktober 2007 Gratulerer! Det er jo bare verdens beste hemmelighet :-)
Kuredu Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. oktober 2007 Ja jeg vet det......kunne egentlig ha tenkt meg å få jobbet litt lenger uten å være gravid, men er overlykkelig over å være så heldig å skulle få et barn til. Jobbe kan man gjøre senere i livet - he he. Dessuten får jeg jo noen mnd før jeg skal ut i permisjon igjen. I tillegg er det jo så tidlig i svangerskapet at man skal ikke legge for mye planer - man vet jo aldri! Babysyke var vi her også - pluss at vi ville jo ha flere barn og fant ut at det ikke var noen vits i å vente. Alderen går ikke nedover akkurat......
Kuredu Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 19. oktober 2007 Ja det er helt fantastisk! Går bare rundt og smiler Har lyst å fortelle det til ALLE da - men vi har bestemt oss for å vente litt........ Derfor er det deilig å kunne dele det med dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå