Gå til innhold

Må dele en hemmelighet......


Kuredu

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid!!!!! Testet positivt i dag. Er så glad så glad.......... Mannen var litt lenger hjemme i dag morges enn vanlig, det var så deilig at han var her da jeg tok testen. Helt ærlig trodde jeg ikke jeg var gravid fordi jeg ikke har noen symptomer i det hele tatt og aktiviteten i senga ikke akkurat har vært kaninaktig. - he he.

 

Så måtte jeg bare dele det med dere - for det er jo så vanskelig å ikke skulle si det til noen enda!!!!

 

Termin ser ut til å være i slutten av juni neste år. Hurra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Og du som akkurat har begynt å jobbe igjen :-) Grattis. Bittelittegranne babysyk her i gården også nå, men vi skal vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet det......kunne egentlig ha tenkt meg å få jobbet litt lenger uten å være gravid, men er overlykkelig over å være så heldig å skulle få et barn til. Jobbe kan man gjøre senere i livet - he he. Dessuten får jeg jo noen mnd før jeg skal ut i permisjon igjen. I tillegg er det jo så tidlig i svangerskapet at man skal ikke legge for mye planer - man vet jo aldri!

 

Babysyke var vi her også - pluss at vi ville jo ha flere barn og fant ut at det ikke var noen vits i å vente. Alderen går ikke nedover akkurat......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt fantastisk! Går bare rundt og smiler :)

 

Har lyst å fortelle det til ALLE da - men vi har bestemt oss for å vente litt........ Derfor er det deilig å kunne dele det med dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...