mimmitiltre Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 hallo allesammen, da er det endelig min tur til aa hoppe over til 3 trimester!! endelig:) haaper tiden gaar fort naa, for har sneglet seg inn til videre!
line_n & sara Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 velkommen!! her går tiden fort, ja!!! plutselig er du høygravid, fødeklar og så mamma!! lykke til videre!
Belle&Mini Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Velkommen skal du være Her går tiden fort ja. 25 dager igjen her jeg )
mimmitiltre Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2007 saa goey:) gleder meg til dagene gaar fortere, og jer er like langt paa vei som dere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå