ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Får skikkelig stikninger i magen når jeg nyser..ubehagelig, av og til vondt.. ikke opplevd dette før jeg..
Gemini7 Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Ja, det har jeg også! Tror det bare er sener og muskler som strekker seg, de er jo mye mer elastiske nå..
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Ja! Helt nederst, føler liksom jeg må holde magen "på plass" når jeg nyser... Men tror ikke det er farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå