Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg kom akkurat fra legen. Har gått 50% ufør, men bekkenet har vært kranglete, så gikk i utgangspunktet for å høre om fysioterapi eller evt. kiropraktor kunne hjelpe meg. Legen mente at det ikke var noe som kunne gjøres nå, at det beste var og ta det med ro - så han økte sykemeldingen så jeg ble 70% sykemeldt..for jeg har så lite lyst til å gå ut i 100%. Men nå ser jeg på sykemeldingen han har gitt meg, og der det står: "uføregrad" har han skrevet 30%... Betyr ikke det at jeg da skal jobbe 70% stilling, eller er det jeg som har misforstått?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 trodde 30% ufør var at du skulle jobbe resten. men det blir jo feil i ditt tilfelle. mener å huske ifjor når jeg var sykemeldt 50% med armen som fikk senebetennelse stod det 50% der- men da er det jo rett... du kan jo ringe legesenteret å høre med de.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Det var det jeg trodde og, men isåfall blir det jo helt feil ja... hmm...tar en telefon jeg tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå