nr2-imagen:) Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Skal begynne å teste imårgen tenkte jeg... For å se om jeg har det.. HÅPER!!! Da blir det mye hopping i køyen!! hehe.. Bare så lenge til jeg får ta graviditets test..
bøbba Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Hallais!! Jeg tror jeg har EL til helga.. har noe rar syklus innimellom, men har nå endelig fått kjøpt meg en sånn EL-tester.. digital. Siden jeg har litt uregelmessige sykluser så begynte jeg faktisk å teste meg i går. Kan jeg bruke morgenurin forresten?? Det er det jeg har gjort. Står jo egentlig det på pakken... "mange bruker å gjøre det på morgenen".. men så har jeg lest her at man helst ikke skal bruke morgenurin.. hmm masse å forholde seg til. Vi er inne i vår 5 pp, så har ikke holdt på så lenge.. men er nok ikke den tålmodige typen har jeg funnet ut.. Håper på at det snart skal klaffe.. Uansett så har El-testene ikke vist noe utslag enda.. Så får se om jeg i det hele tatt har EL?? Hvem vet? Mange ting å sette seg inn i altså.. Men gleder meg vilt til jeg får en postitiv test graviditetstest.. hmmm.. Nei må jobbe litt igjen. Måtte bare inn å lese litt innlegg, samt svare på noen. Ha en fin dag. Vi får krysse fingrene for oss..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå