Gå til innhold

Hvor mange ganger ammer dere per dogn? Babys alder?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10-12 ganger i løpet av et døgn..Babyen min er 10 uker:)

Skrevet

Alt fra hver 2. time, til 4-5 timer mellom! Ho er 4 uker idag...!!;)

Skrevet

tror også jeg ammer 10-12 ganger, synes d er mye jeg. men lurte bare på om h*n ligger lenge å spiser da? her er d av og til at han bare vil ha mat i noen få minutter så er han fornøyd og d kan gå ei stund til neste måltid

Skrevet

Prøver på 3 ganger, han er litt over 10 mnd..

Skrevet

2-3 ganger om dagen. Han er 8 mnd

Skrevet

Mamman til Elias: Hun bruker ikke så lang tid på hvert måltid. Her er det sånn at hun spiser veldig ofte fra 6-12 på morgenen/formiddagen og har lengre mellomrom frem til kvelden, da spiser hun litt oftere igjen, av og til hver time..derfor blir det en del amming i løpet av et døgn:)

Skrevet

Foresten så tror jeg av og til at hun bare er tørst og da er det nok med den tynne melka som kommer først, kanskje det er tilfelle hos deg når han spiser bare noen få minutter? :)

Skrevet

Jeg ammer 5 ganger i døgnet..Emil er 3 mnd

Skrevet

ammer 9-10 ganger i døgnet. men da kan hun også spise opptil 1 time pr måltid( begge puppene )... synes dette er litt lange og hyppige måltider, jeg.. hva synes dere? jenta mi er 5 uker.

Skrevet

JEg har en stor og flott jente på 6,5 mnd som ikke vil ha fast føde, så derfor blir det mange amminger iløpet av en døgn for at hun skal få dekket dagsbehovet sitt. Ammer mellom 6 og 8 ganger i døgnet.

Skrevet

Hedda får pupp 5 ganger daglig. Ho er 8 måneder.

Skrevet

Mellom 7 og 10 ganger. Avhenger av hvor mye lillegutt (2,5 mnd) sover i løpet av dagen. Mer amming når han sover lite.

Skrevet

Stort sett 5 ganger om dagen, han er rett over 7 mnd

Skrevet

7-8 ganger kanskje? han er 4 mnd og blir fullammet

Skrevet

Det varierer sikkert litt, men sånn ca 6-7 ganger. Hun er 2,5mnd.

Skrevet

5-6 g, og hun er 6 mnd.

Skrevet

her fullammes det enda.. hun er 6mnd snart. hun får melk ca 8-10 ganger iløpet av dagen..

av og til en pupp, og noen ganger begge. hvis hun bare drikker en pupp, så har jeg vært flink til å pumpe den andre. slik at jeg har fått fryst ned litt melk.

greit å ha hvis en skal ut en kveld og ikke kan amme..

hun har aldri fått mme.

ammer ikke om natten da sover hun. siste pupp i 12 tiden på kvelden, og første pupp i 7-8 tia om morgenen..

hun ha forøvrig sovet rundt siden hun var 6uker gammel..

kan telle på en hånd de få gangene hun har fått melk mellom 00-06..

Skrevet

8-9 ganger (men kun 1 gang mellom 23 og 07). Hun er 6 mnd. Det er litt mye, men jeg har ikke fått i henne noe fast føde enda. Hun spytter alt ut igjen.

Skrevet

5 ganger. Har hatt samme rutine i 3 måneder og hun er 6 mnd nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...