line_n & sara Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 ?? er litt nyskjerrig, jeg da! tenker dere at det er ok med snop nå som vi er gravide, som en liten belønnnig eller lign, eller holder dere dere unna, siden babyen også får i seg sukker? (vil ikke starte en sukker-spise-debatt..er bare nyskjerrig..som sagt!)
dritgrei hei hei! Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 hehehehehehe... jeg spiser godteri hver dag jeg :-)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 uff........hver dag...iallfall sjokolade, er dessverre helt avhengig...:/
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 litt for ofte egentlig... men så lenge det ikke gir noe stort utslag på vekta og jeg spiser variert utenom så bryr jeg meg ikke!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Njaaaa,hmmmmm,hvet ikke....Ok, dag hver dag!!!!! Har noe ekstra kilo pga det..men jeg klarer ikke slutte!!!!!
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Hver dag! Desverre...
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 samme her.. hver dag.. men snart er det stopp!!
*1+1=2 små* Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 nesten hver dag, men aldri særlig mye! Har nå i 3 trim. sluttet å spise sjokolade HVER dag....var en stund helt besatt av kindersjokolade:P Men nå har jeg ikke så mye lyst på godis lenger
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 jeg spiser det altfor ofte, med tanke på at vi er prøvere, og i teorien kan være gravide nå.. det vet vi jo ikke enda.. men vil jo kose meg med godteri av og til, men skal prøve å begrense meg når jeg får en positiv test. kanskje til lørdag og fredag ;o) men det er vanskelig, hehe
Belle&Mini Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 Litt for ofte,hihi Vi har blitt noen godte momser her )
Hanne31 Skrevet 17. oktober 2007 #12 Skrevet 17. oktober 2007 Alt for ofte, men prøver å få i meg sunne matvarer også. Føler liksom at man har unnskyldning til å kose seg litt ekstra nå, iallefall nå som det bare er en uke til termin. Skal prøve å bli flinkere etter fødselen, men da har jeg vel blitt avhengig. Det er jo viktig å ikke pakke i seg for mye sukker når man er gravid da, for babyen får jo alt det vi inntar av mat i seg. Men det er ikke alltid like enkelt når søthungeren melder seg.
Engulknappvirrevirrevapp Skrevet 17. oktober 2007 #13 Skrevet 17. oktober 2007 litt for ofte her også, egentlig.... 3-4 ganger i uka tenker jeg. Jeg og samboeren min er veeeldig flinke til å kose oss:) Men kan ikke si jeg har begynt å spise mer etter jeg ble gravid nei. Slik som jeg ser det, er det litt skummelt å tenke at man fortjener mer fordi man er gravid... for da kan man jo alltids finne på påskudd senere også Burde vel strengt tatt vært slik at man spiser MINDRE snavvel nettopp fordi man er gravid. Men det har hvertfall ikke jeg gjort;)
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #14 Skrevet 17. oktober 2007 Huff ja...jeg spiser nok noe søtt hver dag dessverre.. :/ Men som en over her sier; jeg spiser stort sett sunne måltider ellers; variert med både fisk og kjøtt og grovt brød, salat osv. Spiser også frukt hver dag. Og selv om jeg vet at det ikke gjør sjokoladen sunnere, så gir det meg ihvertfall litt bedre samvittighet. Er litt sånn at jeg føler jeg fortjener noe søtt etter en "sunn" dag..heh..
lillemor og lillebror Skrevet 17. oktober 2007 #15 Skrevet 17. oktober 2007 Huff.. .2-3 ganger om dagen:( er avhengig.. Må på avvenning når jeg har født ;P
Kystrøya Skrevet 17. oktober 2007 #17 Skrevet 17. oktober 2007 Uff, jeg er den eneste her som ikke spiser godteri hver dag Vi begrenser det til helgene, da jenta vår tar etter våre vaner. Så her er det kun godteri, potetgull, brus osv på lørdager
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #18 Skrevet 17. oktober 2007 hver dag... og jeg har lagt på meg 18 kg finner ikke motivasjon til å bli ett nytt og bedre menneske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå