Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Baby er 2 manad. Veldig ofte ofter beina opp nar ligger pa rygen
**Frøken84** Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 det gjør snuppa mi oxo. ligger med beina i lufta omentrent hele tiden. kommer til å få noen sinnsyke magemuskler;o)
SaftSuse *Overtid* Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Helt normalt. Babyen bare trener )
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Det har gutten gjort siden han kom ut av magen min:) Har hørt at de ikke pleier å gjøre det før de er 3-4mnd:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå