Verdens peneste gutter er mine Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg vil ha svar av noen som har prøvd flere merker og ikke bare et merke liksom. For det er mange som har prøvd bare reima og sier det er best, men det er feil og bassere seg på et merke derfor spør jeg de som har prøvd mange forskjellige om hva som er best
Lavendel*06*10* Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har ikke prøvd noen.. Hehe.. Men det er sikkert sånn at om man finner en dress man liker så kjøper man sikkert den samme neste gang å.. ? Eller.. ?
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Har hatt Troll og nå Ticket to heaven. Har vært fornøyd med begge to. Tricket to heaven er nok mere slitesterk enn Troll sin. Er å anbefale.
blir 3 barnsmor Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 hei på deg , eg har en 5 åring i huset og har prøvd disse opp gjennom årene : småbukken - rett og slett elendig slitestyrke, han ble våt gjennom osv . cubus : faktisk veldig god, holdt tett . god og myk å ha på . men det er 3 år siden han hadde den da. . . Helly Hansen : dårlig. holdt ikkje tørt. stiv og ekkel. Gutten klagde faktisk selv og . Reflex : ganske bra. litt stiv . i år har eg kjøpt reima til begge mine , og det er noe helt annet . de er varme og tørre hver dag . . i går brukte eldstemann reima dressen ute i øs pøs regn i barnehagen, og den var helt tørr inni . så fikk vi testet det hvertfall . Det er ett hav av dresser å få tak i , så hver og en må liksom selv finne ut hvor mye penger de vil ligge i det og hva som er best for sine barn lykke til PS: en venninne av meg kjøpte name it dressen til jenten sin i år og er veldig fornøyd med den !
Minesmå:)+en til! Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Vi kjøpte Name-it dressen nettopp og er kjempefornøyd!
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Sparkjøpdressen er bare drit:( Mamma kjøpte til 4 åringen i fjor, og den er varm og god sånn sett, men den rakner i vask! Vaska den første gang i fjor rett etter at hun hadde fått den, og da rakna glidelåsen. Ringte sparkjøp, og det var ikke noe problem, skulle bare sende den inn og få en ny. Sendte inn og fikk ny tilbake kjempefort. Den nye vaska jeg en gang, og det gikk bra. Men ikke andre gang. Nå er den rakna igjen, og ligger fint plassert øverst i søppla!
silhah og emilie Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 jeg har prøvd bare en da men er veldig fornøyd:) kjøpte name it
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg synnest det er vanskelig å velge jeg, han har faktisk helly hansen parkdress som er veldig bra sa de i bhg. Men er usikker. Spurte søstra mi som har jobbet 1 år i bhg, men hun anbefalte ihvertfall ikke troll sin sa hun. Jeg hørte på en sportsbutikk i går, de selger skogstad dress, men selvsagt er det best hva hver enkelt sportsbutikk selger
Mom2Two Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 Har prøvd disse: Mikk Line: Veldig misfornøyd, lakk som en sil Helly Hansen: Meget dårlig slitestyrke og ikke god nok vanntetthet Troll: Ikke så slitesterk og klønete å ta av og på Ticket to Heaven: Meget slitesterk, veldig god vanntetthet ReimaTec+: Ikke så bra ReimaTec: Klart best når det gjelder passform, meget god vanntetthet, noe mindre slitestyrke enn Ticket. Alt i alt den vi er mest fornøyd med i hvert fall
tuppemor-75 Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 vi har prøvd Troll, Reima tec og Name it. Name it fungerte bra da jenta bare brukte str. 74, men da hun ble eldre (gikk) trakk den vann. så da kjøpte vi Reima tec. den var litt tykk og klumpet, samt kort i ryggen, synes vi, men den var vanntett. siden vi var misfornøyde med både reima og Name it, ble det Troll neste sesong. Den er vi meget fornøyd med, derfor har vi kjøpt en ny Trolldress til denne høsten, og foreløpig holder den aboslutt mål!
Mille** Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 Vi har prøvd dresser fra cubus, H&M, Helly Hansen, Kappahl og reima. Reimatec er en klar vinner. Babyutgaven er vid og god uten strikk i livet, lett å bevege seg i, har ekstra polstring i rumpa, er vanntett, varm og god. Storesnupp har todelt reimadress og hun er veldig fornøyd. Holder seg varm og blir ikke våt. Anbefales. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå