Mammahjertet Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Hva skal jeg gjøre? Kan ikke spise flere pakker bacon hver dag heller. Og det er virkelig det eneste jeg har lyst på om dagen. Den hviteste loff med philadelphia og bacon. My god..... Noen som har noen gode råd??? Helst før jeg kan triller avgårde... Hehe
meg og mine 3 nydelige;) Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 nam nam.....det er alt jeg kan si:)sprøtt bacon på deilig frøloff med masse soft flora og ketchup!!!! har ikke noen råd å gi annet enn,nyt det!!! Så får vi trille sammen...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå