Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Med utrolig dårlig samvittighet... Småen ramla ut av dobbelsenga i morges. Klarte på ett eller annet vis å krabbe ut på kanten og ramla ned. Hvertfall, er det noe jeg bør se etter hos han som tegn på at noe er galt? Han er helt upåvirket. Gråt såklart med engang, men nå ser han helt fin ut. Kan han ha slått seg alvorlig men ikke viser tegn til det?
♥Rime♥ Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Uff det er ikke noe gøy når det skjer, men tror de aller fleste opplever lignende. Min datter datt også ut av dobbelsenga når hun var 5 mnd, var helt forferdelig. Det nesten 5 år siden nå, men glemmer det ikke. Det høres ikke ut som han har tatt skade av det, det er faktisk verre hvis de ikke gråter i det de slår seg. Bare følg med på at han ikke virker unormalt trøtt og når han skal sove ville jeg gått å sjekket hele tiden , tenker på hjernerystelse. Uff føler med deg, men det går nok bra. Og du er ikke noen dårlig mor fordi om!!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Nei du ar da ikke verdens dårligste mamma! Det hadde vært verre om du ikke brydde deg i det hele tatt! Min lille frøken har ramla ut av senga da hun var 7 mnd. Tok henne opp i senga og så sovna både jeg og pappaen! Hun kravlet mot kanten og datt ut... Har hørt om mange som har opplevd det samme:)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Takk for trøsten! Huff, jeg begynte å grine jeg. Gråt jo nesten mer enn han! Han skal ta en liten lur nå, skal følge med når han sover. Men hva bør jeg se etter? Jeg mener, han sover jo... Huff, føler meg så dust som ikke vet... Takk for at dere hjelper meg!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Det skjedde med oss også, så du er ikke alene. De sier at dersom de gråter med en gang de har falt ned er alt stort sett i orden. Og dersom han ikke virker noe berørt av det nå tror jeg nok alt er fint. Min jente hadde samme reaksjon som din gutt - jeg gikk ikke til lege og følte meg ganske sikker på at alt var greit (etter en stund selvsagt. Etter jeg hadde trøstet hun og hun var i godt humør måtte jeg grine litt, og ringe til pappaen hennes for trøst:))
Yo&La+spire Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Det sjedde med snuppa også, og vi gikk til legen (hun var veldig liten da, bare 2 mnd tror eg). Legen sa vi skulle ringe visst hun kastet opp (innen et døgn), eller virket dårlig da det kan vere tegn på hodeskader. Men det gikk helt sikkert bra:) Bare vær litt ekstra på vakt idag.
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 litt sent å svare, men hvis du skal være 100 % sikker på at han ikke har hjernerystelse så skal han ikke sove mer enn 1 time, da må du vekke han og få ordentlig kontakt så kan han heller sove mer etter det... skal følges godt opp hele dagen og helst vekkes ett par ganger om natta.... å kaste opp 1 gang er greit, men ikke fler, da må du kontakte lege... men det har nok gått bra skal du se...utrolig hva de små tåler....) Og du er IKKE en dårlig mamma for det....)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Mamma84: Kan du si hvor du har hentet disse opplysningene fra? Ved oppkast skal lege kontaktes uansett!
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 det fikk jeg beskjed om på legevakta når snuppa mi slo hode sitt.... regna med at de viste hva de snakka om lixom....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå