verdensbestegutt Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Finner ikke ut av dette jeg....
Krimp Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 klikk på det lille ikonet med en mappe med en liten stjerne på. god til å forklare
verdensbestegutt Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2007 Ikke noen av delen på denne maskinen.
happybirthday Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Er ikke helt sikker på hva du mener. Det er ikke å opprette et nytt dokument? Eller er det ei mappe der du kan legge i dokumenter av lik karakter du mener? Hvis det er det siste, så høyreklikker du på et tomt område i "Mine dokumenter", velg ny(ett venstreklikk), og så mappe (ett venstreklikk. Hvis det er det første du mener, altså å opprette et nytt dokument, går du på Startmeny, velg alle programmer, og velg Nytt Office-dokument, velg arkfanen: Generelt, og så klikker du på Tomt dokument. For lettvinthets skyld har jeg selv lagd snarvei til Word direkte på Startmenyen, slik at jeg slipper å gå denne "lange vegen" jeg først beskrev. For da er det bare å klikke direkte på Word-snarveien, og så får du åpnet et nytt tomt dokument. Vet ikke helt om det var dette du var ute etter, men håper du finner ut av det, da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå