Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 2-3 tusen.. har ikke sett så mye på tre hjulinger da jeg syntes de er stive å litt rare å gå med. men er vel der de fleste sånne triller ligger på. har egentlig ikke peiling hehe. nå er jeg jo litt spendt på hva du vil gi for den? men den kan ha funkjoner som drar opp pris, jeg bare titta fort. jeg er ingen jogger heller så vey ikke hva som trengs på en jogge vogn..
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg vet ikke helt selv. Den har en hel masse funksjoner som er veldig bra, og babyjogger merket er veldig bra. De har blant annet livstidsgaranti på rammen på vogna. Tror de ligger mellom 4-5000 her i Norge. Jeg kan få tak i en til 1500 fra USA og vurderer å slå til. Men, så har jeg ikke sett den live og vurderer derfor litt i forhold til hva jeg kan få for den her hvis jeg skulle finne på å ikke like den slik at jeg vil selge den. Skjønner? Hvis jeg kan få 2-3000 så er jeg jo home free uansett egentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå